شرف دست همین بس که نوشتن با اوست

خوشترین مایه ی دلبستگیه من با اوست

شرف دست همین بس که نوشتن با اوست

خوشترین مایه ی دلبستگیه من با اوست

شرف دست همین بس که نوشتن با اوست

خوشترین مایه ی دلبستگیه من با اوست

شرف دست همین بس که نوشتن با اوست


شرف دست همین بس که نوشتن با اوست
"...ن والقلم و ما یسطرون"

سلام
من بهارم
متولد روزهایی که بوی فرا رسیدن بهار همه جا را پر کرده است
روزهای پر جنب و جوش
پر از سرزندگی
پر از حس تازگی...
سعی میکنم به همان طراوت و شادابی باشم

توی زندگیم روزهای تلخ زیادی داشتم ولی نیومدم اینجا از روزای تلخم بگم ، بخاطر همه سختیهایی که داشتم و بهم کمک کرد تا قویتر بشم خدا رو شکر میکنم ، من و دنیا چیزی به هم بدهکار نیستیم ، تمام بدی هاش رو حلال کردم


طبقه بندی موضوعی

بیو اینستاگرام خویش را بی نقص و با صرفه فرمایید

آرشیو شما بایستی برای خصوصیت های هشتگ تماس با مبادرت ، برند های تجاری و پیوندی استعمال شود که در جستجوی یوزرها نو اینستاگرام بسیار زیاد میباشد. این بخش میباشد که یوزرها متوجه میگردند شما یا این که اسم تجاری شما چه کسی میباشید و آیا آنان از شما پیروی می‌نمایند. با این هم اکنون ، داعیه نکنید ، به لحاظ ناامیدکننده یا این که تحت عنوان هرزنامه نباشد. مثلا ، \"اشخاصی که از اینجانب پیروی می‌نمایند را دنبال نکنید\" در معاش طومار خویش شما می‌خواهید به یوزرها اطلاع دهید که شما کی می‌باشید و چرا می بایست از شما پیروی نمایند. اطمینان نتیجه ها نمائید که‌این بخش در چهره لزوم آپدیت شود. در صورتی‌که در هم اکنون برگزاری مسابقه میباشید ، می‌توانید به آن بخش از اطلاعات دردسترس در Bio خویش اشاره نمایید.

CTA و / یا این که سوال ها را در پست های خویش بگنجانید در آخر هر پست ، یک تماس صریح برای تماس یا این که سؤالی با انگیزه تقویت تعامل درج نمائید. CTA ها مواقعی مانند: بیش تر بیاموزید - به بیو لینک دهید! در صورتیکه می‌خواهید فیلم های بیشتری مانند این را ملاحظه کنید ، دوبار ضربه بزنید! ما‌را دنبال فرمائید تا هیچ وقت به روزرسانی را از دست ندهید. شما همینطور می‌توانید سوال های ارسال نمائید. بیایید برای مثالً بگوییم که شما صاحب و مالک یک استودیوی یوگا می باشید و یک فیلم سریع ارسال می‌کنید که یک مدرس نشان می‌دهد که چه طور میتوانید به یک اکران مختص بروید. در آخر تیتر خویش ، میتوانید چیزی بنویسید مانند \"به ما بگویید چه چیزی را دوست دارید که در فیلم های آینده اکران داده گردیده در نظرها بنویسید!\" این منجر می‌گردد مخاطب شما مشغول شود ، نشان دهد که شما حقیقتاً به آنچه مخاطب شما میخواهد ببیند اهمیت می‌دهد و به شما ایده هایی میدهد که در آینده چه چیزی را ارسال نمایید. از وبسایت و شبکه های مربوطه به اینستاگرام خویش اشاره نمایید اطمینان نتیجه ها فرمائید که مشتریان و مشتریان جانور با افزودن یک علامت اینستاگرام به پیوندهای اجتماعی ، یا این که جاسازی محتوای اینستاگرام در وبسایت خویش ، اینستاگرام خویش را پیدا می‌نمایند. همینطور می‌توانید از امضای نشانی اینترنتی خویش به اکانت اینستاگرام برند خویش لینک و پیوند دهید. همینطور میتوانید از پلاگین به کار گیری فرمائید تا پایانی پست های اینستاگرام خویش را مستقیماً به سایت خویش منتقل نمائید. این قادر است یک شیوه عالی برای تبلیغ اکانت نو خویش به کسانی باشد که مرتباً از وب سایت شما بازدید مینمایند و مشتری های خویش را ساخت می‌کنند.

محتوای اینستاگرام خویش را در رخ بوک و توییتر متقاطع فرمایید ارسال متقابل محتوای اینستاگرام در صورت بوک و توییتر می‌تواند یوزرها را به سمت پروفایل اینستاگرام شما بازگرداند. کاربرانی که نمی دانند شما در اینستاگرام می باشید و در سیستم برهان های دیگر شمارا دنبال می نمایند ، بعد از آن متوجه می‌شوند که در اینستاگرام نیز حضور دارید ، چون این پست یادداشت می گردد که از اینستاگرام به اشتراک نهاده شده‌است. می‌توانید پیکربندی خویش را برای هر پست به طور اتومات متقاطع تهیه و تنظیم فرمایید ، یا این که میتوانید برای پست های گزینش گردیده به طور دستی آن را انجام دهید. اجرای مسابقات وقتی که استارت به رویش مقر رهروان کردید ، می‌توانید مسابقات و کمپین هایی برگزار نمایید که میتوانند یوزرها بیشتری را به کاغذ خویش جذب نمایند. مثلا ، شما می‌توانید با اجرای مسابقه ، ترافیک را به وبسایت خویش هدایت کرده یا این که فرآورده خویش را بفروشید. میتوانید از یوزرها بخواهید دوست داشته باشند ، حیث دهند ، از هشتگ خاصی به کارگیری نمایند ، یا این که از دنبال کنندگان خویش بخواهید که یک دوست را نشان دهند. وقتی که از یوزرها می‌خواهید تا یک دوست را نشان نمایند ، برند و برگه شمارا در معرض اضافه یوزرها اینستاگرام بصورت آنلاین قرار می‌دهد. این یک نحوه مؤثر برای ارتقا دانایی و وصال به مارک شما و یک هک مهم برای چگونگی جذب طولانی تر دنبال کنندگان اینستاگرام میباشد.

در باب رقبا تحقیق نمائید یک کدام از دیگر از شایسته ترین طرز ها برای جذب هوا داران در اینستاگرام ، نگاهی به آنچه رقبای شما انجام میدهند و از آن می‌آموزید ، میباشد. پژوهش ها در باب حسابهای آن ها ممکن میباشد هشتگ هایی را که فکرش را نمی کردید نشان دهد ، تأثیرگذارانی که تا قبل از اینً به آن‌ها دقت نکرده اید یا این که راهکارهای دیگری که بتوانند خودتان را باخبر سازند. همینطور اعتنا داشته باشید که کدام یک از ارسال های خویش شایسته ترین همت را دارا هستند - این میتواند تحت عنوان یک آرم دیگر درخصوص کارهایی که روی اکانت فردی شما تولید می‌شود ، فعالیت نماید. مطالب بقیه افراد را لایک فرمایید و لحاظ دهید با کاربرانی که به صورت بالقوه نمایه شما‌را دوست دارا هستند ، استراتژیک فرمایید. از دید عملی ، این یعنی تعامل با مشتریان بالقوه و متحدین مارک با دوست داشتن ، تعقیب کردن ، و تامل لحاظ در امر پست های آنان. با هشتگ آغاز نمائید: روی هشتگ های متداول آیتم به کارگیری خویش کلیک فرمایید تا سایر افراد که در درحال حاضر ارسال مطالب شبیه می باشند را کشف فرمائید.

How to add Story Highlights on your Instagram profile - Business ...

  • بهار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی