شرف دست همین بس که نوشتن با اوست

خوشترین مایه ی دلبستگیه من با اوست

شرف دست همین بس که نوشتن با اوست

خوشترین مایه ی دلبستگیه من با اوست

شرف دست همین بس که نوشتن با اوست

خوشترین مایه ی دلبستگیه من با اوست

شرف دست همین بس که نوشتن با اوست


شرف دست همین بس که نوشتن با اوست
"...ن والقلم و ما یسطرون"

سلام
من بهارم
متولد روزهایی که بوی فرا رسیدن بهار همه جا را پر کرده است
روزهای پر جنب و جوش
پر از سرزندگی
پر از حس تازگی...
سعی میکنم به همان طراوت و شادابی باشم

توی زندگیم روزهای تلخ زیادی داشتم ولی نیومدم اینجا از روزای تلخم بگم ، بخاطر همه سختیهایی که داشتم و بهم کمک کرد تا قویتر بشم خدا رو شکر میکنم ، من و دنیا چیزی به هم بدهکار نیستیم ، تمام بدی هاش رو حلال کردم


طبقه بندی موضوعی

افزایش فالوور اینستاگرام

زیرنویس های قانع کننده بنویسید اگرچه اینستاگرام یک پلتفرم بصری میباشد ، ولی زیرنویس های شما نقش متعددی در ارتقا تعامل دارا‌هستند ، از این شیوه به شما در وصال هر چه اضافه و تعامل یاری می نماید. و همان گونه که تا قبل از اینً مشاهده نموده اید ، دستیابی و تعامل دست اندرکاران اصلی در چگونگی جذب رهروان اضافه در اینستاگرام می باشند. در اینجا یک سری استراتژی اساسی برای یاد آوری آورده شده‌است: مهم‌ترین عبارات را جلوی آن بگذارید. زیرنویس ها در فیدهای یوزرها بعداز یک سری سطر متن جدا می‌شود ، به این ترتیب قانع کننده ترین داده ها را در بالای کاغذ منتقل نمائید. سوالی بپرسید این سبب ساز میگردد لحاظ شما برای مخاطبان ریلکس شود. این تعامل امداد مینماید تا اکانت شما برای اشخاص بیشتری قابل مشاهده باشد. ایموجی را آزمون فرمائید. ایموجی می‌تواند به جلب اعتنا خواننده یاری دهد و برای اضافه اشکال اکانت درین کانال اجتماعی تصویری مطلوب میباشد. ارتفاع تیتر های گوناگون را آزمون نمائید. اینستاگرام به تایپ کردن شرح های طولانی اذن می‌دهد ، براین اساس در‌صورتی‌که پست خویش این را ضمانت نماید ، می‌توانید بعضا از داستانهای عمیق را تست فرمائید. تایپ کردن شرح تصاویر فوق العاده کوتاه همینطور میتواند بسیار مؤثر باشد زمانی تصاویر برای خویش سخن می‌نمایند. عکاس مت پین تصاویر بصری تعجب آور ای را ارسال می نماید. ولی وی همینطور با تایپ کردن شرح تصاویر عالی پشتوانه از آنان میدهد که بینندگان میخواهند داده ها بیشتری کسب نمایند.

5 Reasons You Are Losing Your Instagram Followers

آغوش استوری های اینستاگرام ما در یک‌سری نکته از گذشته به Stories اشاره کرده ایم ، البته بها این خصوصیت را دارااست که بطور یگانه بیان شود. به عبارت معمولی خیس ، در صورتیکه دنبال کننده های بیشتری در اینستاگرام دارید ، بایستی از استوری های اینستاگرام به کار گیری نمایید. روزمره نیمی از میلیارد اکانت اینستاگرام از Stories به کار گیری می‌کنند و 45٪ روایت های پربیننده از شغل ها می باشند اشخاصی که از Stories به کار گیری میکنند بسیار مشغول میباشند. طبق گفته اینستاگرام ، نسبتاًً از هر پنج ماجرا یک پیام بی واسطه نتیجه ها می گردد. از هشتگ و خصوصیت های مکان در قصه های خویش به کار گیری فرمائید تا آنان را در معرض رویت کرد کسانی قرار دهید که پیش از اینً از شما پیروی نمیکنند. این یک نحوه عالی و هنوز گزینه به کار گیری خطا میباشد که بتوانید به صورت مجانی دنبال کنندگان در اینستاگرام خویش را اخذ نمائید.

از خصوصیت های تعامل به کار گیری فرمائید استوریهای اینستاگرام ویژگیهای تعاملی متعددی را برای جذب یوزرها ، مانند برچسب های نظرسنجی یا این که سؤال ، ارائه می‌دهند. برچسب های نظرسنجی در 90٪ از برنامه های بتا اینستاگرام برای این خصوصیت ، بازدید ویدیوی سه ثانیه را ارتقاء دادند.

در شرایطی‌که یوزرها از یک برگه هشتگ یا این که وضعیت مکانی به Story شما بیایند ، آن زمان فوری برای تعامل راهی عالی برای این میباشد که آن‌ها بخواهند با دادن پیگیری به شما داده ها بیشتری درباره ی مارک شما کسب نمایند.

همیاری Live Instagram را آزمون نمایید اینستاگرام مکان قابل قبولی برای استعمال از فیلم زنده میباشد ، روندی که در رسانه های اجتماعی رو به رویش میباشد. از روش خصوصیت های تعاملی مانند سؤالات و ایده ها ، میتوانید در طول حقیقی و واقعی با بینندگان سرگرم گردید و تعداد بیشتری از این تعامل های گران بها را ساخت فرمائید که میتواند به شما در ارتقا دسترسی یاری دهد. فیلم های زنده در Story اسم تجاری شما ظواهر میشوند. زمانی که فیلم زنده تمام شد ، میتوانید اذن دهید ناپدید شود یا این که آن را گزینش نمائید تا آن را برای پخش دوباره روایت خویش به برهه زمانی 24 ساعت در دسترس قرار دهید. به یوزرها اطلاع داده می‌شود که زمانی حسابی که دنبال می نمایند پخش بی واسطه میگردد ، پخش می گردد ، براین اساس یک فیلم زنده حقیقتا اعتنا را جلب می‌نماید.

نظرات  (۱)

یه سری قوانین وجود داره که اگر رعایت نشه جریمه بلاک یا مسدود شدن پیج را به همراه داره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی