شرف دست همین بس که نوشتن با اوست

خوشترین مایه ی دلبستگیه من با اوست

شرف دست همین بس که نوشتن با اوست

خوشترین مایه ی دلبستگیه من با اوست

شرف دست همین بس که نوشتن با اوست

خوشترین مایه ی دلبستگیه من با اوست

شرف دست همین بس که نوشتن با اوست


شرف دست همین بس که نوشتن با اوست
"...ن والقلم و ما یسطرون"

سلام
من بهارم
متولد روزهایی که بوی فرا رسیدن بهار همه جا را پر کرده است
روزهای پر جنب و جوش
پر از سرزندگی
پر از حس تازگی...
سعی میکنم به همان طراوت و شادابی باشم

توی زندگیم روزهای تلخ زیادی داشتم ولی نیومدم اینجا از روزای تلخم بگم ، بخاطر همه سختیهایی که داشتم و بهم کمک کرد تا قویتر بشم خدا رو شکر میکنم ، من و دنیا چیزی به هم بدهکار نیستیم ، تمام بدی هاش رو حلال کردم


طبقه بندی موضوعی

سلاااااام

بچه ها ممنون از نظرات چشم یه تغییراتی تو ذهنمه که سعی میکنم در اولین فرصت انجام بدم و دوباره وبلاگو سرپا کنم

 

راستی امروز یه چیزی شنیدم. احتمالا خیلی از شماها ارزهای دیجیتالی به گوشتون خورده و شاید یه فعالیت هایی در زمینه ش داشتین

امروز فهمیدم که کمتر از یه ماهی میشه که ارز دیجیتالیه ایرانی قابل استخراج هستش و خوشحال کننده بود برام

هرچند شاید سود چندانی برای کاربران نداشته باشه ولی بلاخره اولشه و اینم کم کم پیشرفت میکنه نباید انتظار داشته باشیم یه ماه نشده بیاد جای بیت کویین و اتریوم و... رو بگیره ولی برای شروع کار به نظرم عالیه

حالا از شما عزیزان که این پیام رو میخونین میخوام یه درخواستی بکنم که تا جایی که در توانتون هست حمایت کنین و عضو بشین و عضو جمع کنین ان شا الله که اتفاقهای خوبی بیفته:)

لینک در پایین براتون میذارم عضو بشید. کپی کنید و با فایرفاکس بازش کنید

به امید سرافرازی ایران و ایرانی:)

 

 

https://yoozbit.com/?r=594306085



 

  • بهار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی